Ännu en vecka

Halloj hallå!
Nu har ännu en vecka passerat. Jisses vad tiden går! Det kan kännas lite tungt ibland under vardagen, men när fredagen kommer får man ny energi. Tycker inte ni det? Nu sitter jag här hemma med Kurt och Gudrun (hans hund) och ser På spåret. Ett få av dagens program som har kvalité. Nuförtiden finna det ju så många kanaler och program. Hur ska man då bestämma vad man ska se på? Jag brukar därför hålla mig till ettan och tvåan. Deras program förstår man sig i alla fall på. Men jag försöker att inte sitta framför tv-apparaten mer än en timme per dag. Jaja, det där var väl rätt ointressant. Men jag kan i varje fall meddela att vi sitter i min soffa och myser tillsammans med ett paket mums-mums. Mumsigt! Imorgon ska jag försöka svara på era frågor. Vi får se om tiden räcker till. Nä nu får jag nog ta och lägga av. Här får ni en bild på några mums-mums.


Trevlig helg!
MVH
Siv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0