Äntligen helg!

God eftermiddag kära ni!
Jag hann tyvärr inte skriva något inlägg igår. Just som jag satte min fot innanför dörren efter jobbet ringde Doris och sa att jag var bjuden på middag hos henne. Snabbt som ögat letade jag fram en blus och ett par byxor. Sedan bar det av till Doris med blien och Claes-Kenneth. Och jag kan säga att det var en riktig höjdarkväll! Boulliabaissen var verkligen superb, Doris! Men allt var förstås gott. Vi hade det så trevligt. Det var kul att få träffa Agda och Regina igen. Claes-Kenneth fick stanna kvar hos Doris eftersom jag känner mig så ond när jag inte kan ta med honom på några långa promenader längre. Stackarn! Det smärtade väldigt, som alltid. Jag tror faktiskt att en liten tår föll från min kind. Men nu är det gjort. Passa nu på att ställa frågor till mig och Doris. Jag har sett att jag har fått två än så länge. Fortsättt så! Jag svarar gärna på alla eras funderingar om mig och mitt leverne. Nu ska jag ta mig en kopp eftermiddagskaffe. Imorgon ska jag troligen gå på Gudstjänst. Det är sannerligen på tiden!
Milda matilda vad jag älskar kaffe. Extra gott med något värmande så här på vinterhalvåret. Eller hur?
MVH
Siv

Kommentarer
Postat av: ▲ Mohammedi's™

NY TÄVLING, LOTTAR UT BRILLIANTSMILE TANDKRÄM! ju mera som deltar, desto mera brilliantsmile tandkräm lottar jag ut! http://mohammedis.se/2012/february/tavling-vinn-brilliantsmile-tandblekning.html#comment



KRAM!

2012-02-11 @ 16:57:26
URL: http://mohammedis.se
Postat av: Monia - med bulle i ugnen ♥

Hej, hur är det? :) Jag har flera tävlingar igång i bloggen - en alldeles nystartad idag . Kika gärna in och var med:



http://moniasundgrenjansson.blogg.se/category/tavlingar.html



Kram

2012-02-11 @ 18:26:37
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
Postat av: Regina

Siv: Kan du inte visa några av dina skisser på bloggen?

Doris: Vad gillar du mest att fota? Du har verkligen öga för de där!



Kram

2012-02-11 @ 20:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0