Claes-Kenneth LEVER!

Hejhopp!
Nu ska jag berätta den underligaste saken! Vi trodde förr att vår lille bebis var mycket sjuk och trodde att han inom kort skulle dö. Vi åkte till veterinären. Till en början såg det inte bra ut, men så småningom så började det gå upp för läkarna vad som var fel. Claes-Kenneth va gravid! Vår lille älskade pojke visade sig vara av det femenima könet. Kan ni tro det?
Jag och Siv tacklade det här på två sätt och vi överväldigades av känslor.
Det första känslan för mig var tacksamhet att han inte skulle dö, tack gud!
Den andra känslan var att vi blivit ljugna för alla dessa år och det var som att våran lille pojke ändrades framför ögonen på oss.
Den tredje känslan fick mig att börja gråta, vi skulle nu få flera underbara Claes-Kennethsar som skulle hoppa omkring. Detta var underbart!
Vi har valt att behålla namnet Claes-Kenneth. Det känns inte rätt att byta namnet på den lilla varelsen. För oss kommer hon (det känns konstigt att skriva)alltid att vara Claes-Kenneth.
Här är en bild:
Fem underbara små valpar. Dessutom har ju lilla Princess Pretty Marrion kommit också. Kan livet bli mycket bättre?
Detta leder oss till ett nytt senario då vi har blogglusten, kommer vi att ha tiden? Vi får se om den saken.
MVH
Doris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0