Godmorgon!

Godmorgon mina kära läsare!
Idag tog jag mig allt en riktig sovmorgon och vaknade kring klockan nio. Nu tänker ni yngre antagligen att det inte är särskilt mycket, men för en lite äldre dam som mig så tycker jag att det är bra kämpat om jag lyckats sova till nio. Jag brukar vakna kring halv sju sisådär.

Igår hade vi verkligen jätte trevligt må jag säga. Vi följde mitt schema ganska precis och det var inte ett sådant dåligt schema om jag får säga det själv. Vi hade trevligt, umgicks, pratade och åt i mängder. Därför blev det väldigt trevligt då vi gick ut på en liten promenad för att gå av all mat, om man kan formulera det så. Siv tyckte att det var helt okej att sitta och ta det lugnt vid min teve i några minuter medan vi var ute, så det gick bara fin fint med den saken om ni undrar.
Nu ska jag slå på teven och dricka upp mitt kaffe. Senare idag hade jag tänkt ta mig en sväng på stan. Gud vet vad som jag ska köpa, om ni förstår vad jag menar.
Trots att de ser lite somriga ut kan jag inte undgå att fundera på hur någon av dessa skulle sitta på mig under dansen på söndag. Dock så hinner jag nog inte köpa dem, men då kan jag använda dom helgen efter kanske?
Sen så ska jag och Siv dra igång med en rolig sak idag, vänta och se mina vänner, vänta och se!
MVH
Doris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0