Höftskada

Godkväll gott folk! 
Ni får ursäkta mig att jag varit lite på latsidan med att skriva inlägg denna vecka, i alla fall igår. Orsaken var att jag låg på sjukhuset. När jag efter jobbet gick ut med Claes-Kenneth på promenad högg det plötsligt till i höften. Jag ringde till Kurt som så snällt skjutasde mig till sjukhuset. Väl där fick jag veta att jag har en inflammerad höftled. Det måste vara p.g.a alla långa rundor med Classe! Doktorn avrådde mig från långa promenader i minst en månad. Det smärtar mig så väldigt att jag inte får gå ut med Claes-Kenneth på så länge. Jag kan inte vänta tills höften är bra igen! Tills dess får jag väl sitta hemma framför tv-apparaten och mumsa på godsaker. Dansen måste jag tyvärr också låta bli för ett tag. Attans också! Men nu är det nog dags att knyta ihop säcken. Jag har inte hunnit ta någon bild, så ni får en som jag hittade på google.se. Jag tyckte den var lite festlig!


Godnatt!
MVH
Siv


Kommentarer
Postat av: Ida

Svar; Hehe tack :D

2012-02-09 @ 23:24:01
URL: http://ipeterson.blogg.se/
Postat av: Lillemor

Men så förfärligt Siv. Det är verkligen inte kul med inflammerade höfter. Krya på dig!

2012-02-10 @ 08:26:43
Postat av: Melissa Lavali - Foto, ADD & Vikt

kikar in och önskar den en trevlig helg :)

Hoppas allt är bra denna soliga Fredag

2012-02-10 @ 14:23:45
URL: http://lavali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0