Jobbigt med jobb

Glad alla hjärtans dag kära ni!

Det känns hemskt att jag inte har bloggat de två senaste dagarna och jag våndas att erkänna att jag inte haft tid. Jag har bokstavligt talat haft jobb ända upp till öronen. Nu undrar ni säkert vad jag har för tidskrävande arbete, men det håller jag för mig själv! Men idag har jag faktiskt fått slappna av ett tag. Kurt var just förbi med en bukett rosor. Åh vilken underbar man! Jag har, liksom Doris, bakat till dagens ära. Kurt uppskattade det verkligen!


Den blev inget mästerverk, men den var riktigt mumsig. Jag har tyvärr inget recept på denna skapelse, jag slängde bara ihop det jag hade och chansade.


Visst är han en riktig romantisk man? Han hade till och med tagit sig tid att skriva lappen på datorn. Jag blev så glad. Ty det var åratal sedan jag fick rosor senast. Tack käre Kurt!
Nu är jag så väldans trött och höften värker rätt mycket. Jag ska nog ta och krypa till kojs snart. Men först vill jag återligen påminna er om att passa på att ställa frågor till mig och Doris. Snart stänger frågelådan!
Godnatt på er!
MVH
Siv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0