Mysteriet är löst!

Återigen hej!
Nu känner jag mig lite halv "korkad" sådär. Tack i alla fall kära läsare som förklarade hur jag skulle göra för att se inläggen... Och jag kan medge att jag inte är den mest tekniska med dessa saker eller som jag brukar säga "inte den vassaste kniven i lådan".
Nu ska jag skynda mig så att jag hinner se mitt favoritpogram, ja ni gissade rätt, Antikrundan!
Sen så funderar jag lite snabbt på vilken huvudbild vi kanske ska byta till, släng iväg en kommentar vet jag!
Nå vad tycks? Alla är knäppta av mig under sommaren som var. När jag ser dessa bilder vill jag bara att den ska komma med detsamma. Men detta är vi vana med, att vintern alltid är lite för lång, eller vad sägs?
MVH
Doris

Kommentarer
Postat av: Lillemor

Du är duktig med kameran Doris!

2012-02-10 @ 08:28:31
Postat av: Agneta

Fint Doris! Jag gillar den översta mest!

2012-02-10 @ 11:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0