Ny vecka!

Hej hallå!
Ursäkta mig för ingen bloggning igår. Jag hade en så jäktad dag att jag desvärre inte hade tid. Så här såg min dag ut:
- Vakna
- Gå ut med Claes-Kenneth
- Äta frukost
- Duscha
- Åka ner till stan
- Gå omkring på stan
- Köpa något att ha på mig till dansen(jag hittade en fin tröja!)
- Åka hem
- Gå på en långpromendad med Claes-Kenneth
- Laga miggad
- Göra mig i ordning för dansen
- Hämta Siv
- Dansen
- Ta det lugnt
- Sova

Lite snabbfattat sådär!
Nu ska jag gå på en promenad med en superduktig hund som har varit själv hela dagen... Jag kan nämligen inte ta med mig Claes-Kenneth till mitt jobb.
En bild på lille Classe från i somras. Kolla in vilken knubbis! Men jag ska tala om för er att den magen är inget jämfört med den han har nu. Claes-Kenneth har alltid varit lite knubbig, men hoppsan, nu är han rentav fet! Jag och Siv har diskuterat detta och funderar på att sätta han på ditet. Men vår lilla älsklign skulle knappast klara sig utan alla munsbitar vi ger honom... Ett stort problem är detta.
MVH
Doris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0