Semlor + Claes-Kenneth

Hej allesammen!
Idag är det som sagt Fettisdag. Det betyder att man kan unna sig en semla eller två! Jag har några i ugnen just nu som jag tänkte ta med till syjuntan ikväll. Jag älskar verkligen semlor - och jag hade turen att få en på jobbet idag. Men hemgjorda är såklart godast! Jag undrar varför inte Doris har bloggat på sistone, men jag får väl fråga ikväll. Idag kommer jag också att få Claes-Kenneth. Det är nästan bättre än semlor. Men han behöver nog ingen semla, han har blivit en liten gående köttbulle på sistone. Men det får vi väl ta tag i snart. Jag kan också informera er om att min höft börjar bli bättre. Snart kan jag gå på långa promenader med Classe igen. Härligt!Jag blev dessutom väldigt glad i lördags, då min favorit Björn Ranelid gick vidare i Melodifestivalen. Jag ska fortsätta heja och rösta på honom. Men nu är semlorna snart klara. Jag önskar er en god kväll med en bild på en semla:

MVH
Siv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0