SPONTAN DAG

Hejsan!
Idag fick jag ett il! Jag har varit hur spontan som helst!
Jag åkte först till djurmagasinet för att köpa grejor till Princess Pretty Marrion som kommer nästa vecka. Då såg jag massor med fina fåglar. Och då tänkte jag "Jag lever bara en gång" och jag har aldrig haft en papegoja. Så jag slog till på stort och nu har jag en papegoja som jag döpt till Olof i mitt vardagsrum.
Nu tänker ni säkert att jag är lite smått vrickad, men jag älskar att vara spontan!
Jag köpte också en Iphone 4s. Jag kände att det var på tiden att köpa en ny mobil och slog till på stort. Jag gick in i affären och sa till den första anstälda som fanns där "Ge mig den bästa telefonen du har!" och då gav han mig en Iphone 4s(jag behövde naturligvis beta för't). Jag ska köpa några skal också, jag är sugen på de här nedan. Dock kommer jag aldrig riktigt förstå finesserna med den, men övning ger färdighet!
Köpte också några sådana här:
Någon sade till mig att dom är jätte goda så jag tänkte "varför inte prova?"
Jag avslutar med en flygade ko. Spontant.

MVH
Doris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0