Thomas Di Leva

Godkväll allesamman!
Har ni sett på melodifestivalen? Det har jag! Jag tycker att det är så mysigt att sitta(specielt med Claes-Kenneth som nu är här) och se alla de härliga låtarna.
Det avslöjas lite i rubriken vad jag tänker skriva om och det är Thomas Di Leva.
Han är min absoluta favorit må jag säga. INGEN är som han. Jag gillar hans låtar, jag gillar hans stil, jag gillar honom. Synd som attsiken att han inte gick vidare.
Thomas Di Leva gillar jag för han är så öppen, så ärlig(detta utrycker han genom både sig själv och sin text) och man blir så glad och hoppfull när man ser honom. Tack för att du gjorde min kväll bra, Thomas(och lille Classe såklart).
Detta är min favoritlåt med honom. Lyssna på texten så förstår ni vad jag menar med hans ärlighet.(Hoppas att det funkar, min syster sa att man kunde göra så här).
Så där ja, du grejade det hela Doris!
Sen så vill jag bara få en sak sagt. Ska verkligen småpojkar som denne Ulrik vara med i melodifestivalen? Jag måste medge att han var väldigt charmig. Men han är ju så ung. Eller vad säger ni?
MVH
Doris

Kommentarer
Postat av: Regina

Jag är också en sann Thomas Di Leva älskare. Han är verkligen speciell, den där mannen. Man kan känna hans andlighet ända genom tv-rutan.

2012-02-12 @ 20:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0